Uppskattat..

med helg. På lovet visste jag knappt om det var måndag eller lördag. Men idag är jag definitivt säker på att det är fredag:).

Igår var jag och Marielle på bodypump. Det var jobbigt...Och det känns idag...I hela kroppen... Jag kommer gå flera ggr på det tror jag.

Hade föreläsning i FP. Hämtade statistiktentorna, fick vg,himla glad blev jag:). Efter det stannade vi kvar i skolan några. Åt lunch och gjorde en uppgift.

Kom alldeles nyss hem. Om en timma ska jag hämta en utbytesstudent på stationen. Jag har anmält mig som internationell fadder, spännande! Det lilla jag vet är att hon heter Laura och kommer från Spanien. Ska först o främst visa henne sin korridor i Ryd. Som jag inte ens själv vet var den ligger. Ryd är en labyrint. Löser sig nog med karta och Aida som coach i telen.

Ikväll börjar Lets dance. Kuuul, Jag är sugen på en myskväll och egentligen en hel myshelg. Inte  festsugen alls. Men imorgon har Aidas korridor party...Kan ju titta förbi utan att gå ut..mmm..

Nu ska jag börja röra mig ner mot stan så jag hinner kika runt lite ett tag innan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ericool din bror

Om du ska gå på bodypump så måste du äta mer mat, annars väger du snart 30 kilo vafan. Du kan inte bygga muskler om du gör av med fler kalorier än vad du får i dig, något du säkerligen gör med dina myggportioner! Träningen blir verklös om man inte äter tillräckligt, man rasar i vikt och mår dåligt, det är ju inge bra ju.

2008-01-13 @ 02:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback