Thai..

Mysig kväll på "Sol och ris" igår. Jag åt en kyckligrätt,utan champinjoner,blomstersvamp..och någon annan svamp. Var himla gott! Fick paket,jag och Emilie var nöjda:) Mindre kul att jag glömde ett av paketen där....Ska hämta dte idag. Hoppas dom inte har tittat i.....=)

image4

Jag är redo och hungrig....


image5                                                 image6

Min fina Emilie.                                                                                          Söta Stina och Therese


Nu ska jag kolla upp busstider.Måste ner till station till bussen. Tänkte cykla,men det regnar ju...Stockholm med Emilie, Marielle och Maria,kul!

Visst är det mycket roligare att läsa när det finns en massa bilder???Jag läser inte en enda blogg utan bilder...Knappt.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Julia

ja, mycket roligare med bilder:p

Postat av: cajsa

min läser du :) säger du.. :P mahaa, jag har ju bilder ibland :) STOCKHOLM?! fy fasiken för er! hoppas ni får det jättebraaaa! (hoppas att det regnar lika mkt där som här) kraaaaam!!

2008-01-25 @ 16:11:36
Postat av: Johanna

ja mkt roligare :):)

2008-01-25 @ 16:35:47
Postat av: Marielle

hörrdu - bilder!!! jag vill se!!! =P

2008-01-26 @ 14:02:29
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se
Postat av: E.

Snygg topp!

2008-02-03 @ 21:35:23
URL: http://platine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback