Storstädning..

Imorse stod jag inte ut längre. Blev alldeles för påtagligt. Solen sken in genom förnstret och satte allt damm i ljuset. Mer än vad jag trodde. Tänk att det hinner bli så dammigt på bara en vecka. Hatar dammet! Det är därför som jag brukar ha persiennerna nerdragna när det är sol......

Nu har jag iallafall dammsugit och skurat golvet. Luktar gott,citron:)

Tappat bort min mobilstrumpa tror jag! Min fina rosa. Ska leta.....

I eftermiddag blir det bodypump. Efter det ska jag träffa Therese för att fika och snacka:) Ikväll börjar "Singing Bee",verkar bra tycker jag.

Helgen har varit LUGN. Precis vad jagvar sugen på. I fredags mötte jag utbytesstudenten, visade henne runt lite och stannade i hennes korridor ett tag. När jag skulle hem blev det lite fel. Tog bussen och hamnade ute i malmslätt. Mitti förorten på fredagskvällen,jag höll på att bryta ihop. Som tur var hittade jag en buss tillbaka...

Igår bara lugnt. Stan en sväng. På kvällen tv, godis och mys.

Nu ska jag fixa hyllorna. När man endå är igång...

Puss


Kommentarer
Postat av: Marielle

hahaha näääee tog du fel buss :) jag vet hur det är - hemskt! good luck på bodypumpen, sj ska jag ta mig en sväng i det fina vädret nu =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback