Stormen Tuva..

är här..Det låter som att det blåser väldigt mycket. Försöker att inte höra, tycker det är otäckt! Ska säga till Vladimir att han tar in grillen och utemöblerna när han kommer hem:P.

Nu börjar Efterlyst! Ska höja volymen så att jag inte hör om det blåser in ett träd genom fönstret.

Varför heter alla stormar så söta namn? Typ Tuva och Nova liksom.Det låter ju snällt. Bernt, Ragnhild eller något hårdare skulle passa bättre.Eller varför inte Sara? SaRRRRRRa. Låter farligare än Tuva,eller hur?

Ska förflytta mig till tvn.





Är ju tur att man inte är ute och seglar nu iallafall.


Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Sara B

haha, bra fråga :) typ hitler o grejer kan de ju döpa dem till. förresten, har du nåt frisörtips i den här stan? det är dags, men jag har inget bra ställe att gå till.

2008-01-31 @ 21:33:02
Postat av: Marielle

hahaha, "sara". ja det låter ju läskigt :) nova var annars ett fint namn - det ska jag döpa min unge till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback