Söndag..

Myskväll igår. Gick ner på stan runt sju för att fika. Morotskaka och varm choklad med marsmallows. Gooott!! Lite snålt med philadelfiaost på morotskakan bara. Vill ha mer av det än av själva sockerkakan...:)

              

När vi kom hem så hamnade vi framför nån film med Dolph Lundgren och en marabou digistive. Japan-action i sitt esse. Jag tyckte den var ganska bra till en början. Men när sjuka skämt började byta av varandra lite för ofta så kom vi på att det nog var en riktigt B-film.....

Idag var det tänkt att jag skulle fylla i ansökan till utlandsåret. Men jag har ju ingen skrivare. Kan bli svårt då. Bättre att jag gör dte imorgon i skolan tror jag.

Mina nya favoriter är granny smith. Kliar i halsen när jag äter vissa äpplen. Däribland Royal gala..Men dom är ju så goda.... Kan ha hittat ett substitut...




Nu ska jag plugga...

Senare kanske det blir bodypump. Eller om jag tar det imorgon....


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback