Slut..

Jag är helt slut i kroppen efter ett bodypump-pass. Börjar lära mig på vilka muskler jag ska öka på och minska vikterna nu,så känns som det tar ganska bra :) Tar dock en femtedel av vikterna som hon på bilden tar ,hehe,men det borde ju arta sig?!




Duschade och åkte raka vägen och köpte kebab. Tycker inte det är gott,men vi hade inget kött hemma,måste handla imorgon. Har minsann hört att det är viktigt att äta protein efter träningen=). Såsen och brödet är väl en annan femma. Vill testa proteinbars,men svårt att veta vilken man ska köpa när det finns typ tio sorter i disken.Ska fråga min novio om lite tips där.. Han kommer hem klockan åtta..Lagom till Singing Bee,vilken tur för honom va=).


Kommentarer
Postat av: Karin

farligt billigt!

Postat av: Karin

farligt billigt!

2008-01-20 @ 21:33:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback