Provrummet..

Beställde nya träningskläder nyss. Och gissa vad...Ingen ångest!Billiga träningskläder. Inte så ofta man ser det. Rosa linne och gråa byxor för 108 kronor..Så tillkommer iofs frakt.. Men det är endå mycket billigare än vad det brukar vara. NÖJD=). Ska kanske inte säga för mycket än, kanske sitter konstigt och inte alls ser ut som på bilden... Meddelar när jag får dem..För isåfall är ju http://www.provrummet.se/ ett hett tips.


Info om Box o-neck                                  Dancing 3/4 pants aerobic


(Ja,jag har precis lärt mig hur man lägger in bilder.......)


Om en timma ska jag till skolan....LÅNG skoldag som kommer att avslutas med LIUtröjanmöte.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej Sassa!
Va bra att du hittade till provrummet.se, verkligen billiga kläder eller hur?
Vi var flera som beställde på jobbet och kläderna kom igår, tog bara 2 dagar! Nästa vecka är det hälsovecka/prova på vecka inom kommun, då kommer träningskläderna till användning. Visst är det roligare att träna när man har fina kläder?
Puss o Kram // mamsen

2008-01-16 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback