Pannkakor..

Nyss ätit lunch, gårdagens pannkakor stod på menyn.

Ska sälja min balklänning, vinröd, korsade band i ryggen. Så om du vet någon som behöver en balklänning till vårens baler..Eller om du kanske behöver en själv..Så är det här ett yppeligt tillfälle att slå till....Tycker jag. Bild kommer ikväll.

Börjar seminariet klockan ett. Går till fem (!).

Ska nog till Konsum och köpa Yalla drickyogurt först. Älskar hallonsmaken. Är ngt annat i också. "Boysenbär"..Kan vara blåbär??? Gott är det iallafall.



hejdå så länge!

PS..Jag vill också gå på Elle-galan!!  Synd att jag inte e ngn het modebloggare som får en inbjudan! Ska börja sy och visa mina kreationer här!! För då får jag säkert komma, säkert! Men med tanke på att jag höll på med "sypåsen" i mellanstadiet under en hel termin ser inte framtidsutsikterna alltför goda ut.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Boysenbär är en korsning mellan hallon och björnbär. Bären är fyllda, som hos björnbär, men har samma färg som hallon. Plantan växer som björnbär, har oerhört mycket taggar, och ger mängder av bär under en lång period på sensommaren.

2008-01-22 @ 16:27:23
Postat av: cajsa

åååh, boysenbär är så himla gott!! när jag var liten så fanns det som sylt, MUMS, men det finns inte längre och det gör mig riktigt ARG... men det är gottgottgott

2008-01-22 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback