Nyss hemkommen..

Måndagen rivstartar.

Hade föreläsning i tre timmar. Den sista timman var jag så trött så att jag knapopt hörde ngt. Två timmar är bäst. Då kan man koncentrera sig under hela tiden. Plus att man slipper en sen lunch.

Köpte mat i pastavagnen som vi cyklade upp till baljan med. Efter maten stannade vi kvar några stycken för att göra en uppgift. Efter det var gjort så satte jag och Victoria igång med artikelletande inför vår redovisning. Vi hittade en bra, om Scania och deras utdelning..Det blir bra:)

Cyklade hem i mörkret. Klockan var fem, kändes som åtta eller något.

Väntar på Vladimir.. Vi ska nog beställa pizza när han kmr hem:) Iofs åt jag kebab i pastavagnen. Men den var inteatt skryta med,minsta jag sett. Då skulle dom se kebaben i Köping. Det är stora grejer. Iofs äter jag aldrig kebab,bara pizza,mycket godare.

Imorgon har vi inget schemalagt. Måste handla...Och lämna in mina skor hos skomakaren, kommer aldrig till skott med det... Blir plugg också.

På torsdag fyller jag 21....Säger bara OJ. Tiden går för fort. Tyckte jag nyss fyllde 18...Men nejnej....21taggaren kmr inte trivas lika bra på 18+ längre. Snart 30+.

Mamma kanske kommer i helgen,hoppas det:)


pssst...jag börjar få en ljusgrå utväxt. Lika bra jag säger det innan någon påpekar det. Det var tacken för att jag färgade brunt kan jag tänka mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback