Grattis till mig..





Vaknade vid sextiden av att Vladimir ville ge mig frukost på sängen. NEJ. Han skulle ha tenta och var uppe med tuppen. Det var inte jag. Blev en senare frukost vid tio för mig.

Fått paket hemifrån och paket härifrån. Jättefina saker:)

Hämtade ut mitt paket från provrummet.se. Snabb leverans,jag beställde igår.. Byxorna var snygga. Linnet gillade jag inte lika mycket. Såg rosa ut på bilden,men var lila i verkligheten. Men det kommer nog komma till användning iallafall.

Hade föreläsning. Skulle behöva läsa nu..Men hinner inte.. Måste inte heller,för jag fyller faktikst år........

Ska ut och äta med Vladimir på ngn mysig restaurang. Efteråt blir det bio om det går någon bra..Annars är jag ju inte helt emot att gå hem och titta på säsongsstarten av Efterlyst:)

Nu ska jag till Konsum för att köpa en klädrulle...

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Grattis till dej, du bästa Sassa!

2008-01-17 @ 18:17:12
Postat av: Marielle

Grattis grattis grattis! (en gång till =P) hoppas du haft en fin dag! puss & kram

Postat av: Marielle

haha eller hur?? =) jag vet inte om jag ska till victoria än, vill väldigt gärna dock. du då? kram!

2008-01-19 @ 12:43:26
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback