Godmorgon..

Tisdag.. Idag blir det plugg.

Igår var en gammal klasskompis från högstadiet med på Outsiders..Jonsson ringde i chock och befallde mig att slå på 5an...Och mycket riktigt...Där skrittade hon omkring......

Idag ska jag och Emilie sälja LIUtröjan. Annars har jag ingenting schemalagt. Träning ikväll? Kom inte iväg igår heller. Även fast jag släpade på en tung väska hela dagen.puhhh.

Jag och Marielle fyllde i utlandsansökningarna igår.Blir så nervös av såntdär att jag ska skriva fel någonstans.. Typ som med bankdosan, att jag ska slå fel nummer så att alla mina pengar försvinner. Är nog säkrare än så... 

image15

Redo i min nya liu-tröja.....=)

Kommentarer
Postat av: A

Snygg tröja, ha en bra dag =)

Postat av: sara

Hahaha nä är det sant?? Skut, både att du hittade min blogg o att hon gick i din klass.. Hon som såg så beskedlig ut! Haha. Hur går det med ansökningarna utomlands? Kram

2008-01-29 @ 14:24:09
URL: http://sara123.blogg.se
Postat av: Sara B

vaaa? gick hon i din klass?! shit pommes. det programmet var ju helt sjukt.

2008-01-29 @ 15:24:44
Postat av: Marielle

men shit! coolt att hon gick i din klass! för att citera sara b: "alla knäppa människor kommer från köping!" :)

2008-01-29 @ 19:26:47
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback