Go Blondinbella..

Hon är grym. På riktigt. Alla elaka kommentarer hon får och alla människor som orkar. Skapar grupper på facebokk MOT blondinbella.Ha ha... Ni måste ju faktiskt tycka att hon är lite intressant iallafall. Ni kastar ju annars bort en massa tid på att ens gå in på hennes sida. Jag tycker att hon verkar vara en riktigt smart tjej. Hon skriver bra, intressant och om sådant som andra aldirg skulle skriva, även om de hade den åsikten. Och genom att skriva omn sådant får hon en massa arga läsare. Smart.  Ta päls som exempel, blondinbella gillar päls, riktig päls. Det är OKEJ tycker jag. Men det behöver inte betyda att jag sympatiserar med hennes åsikter,men jag respekterar dem. Jag läser hennes blogg flera ggr om dagen, hon har enligt mig den bästa bloggen på hela nätet. Iallafall av dem som jag läst, och det är ganska många.

Åter till min vardagliga blogg dååå..

Jag har varit i skolan, på föreläsning. Tre timmar försvann idag väldigt snabbt. Han var bättre idag än igår tyckte jag.

Nu blir det finansieringsplugg. Lite senare ska jag möta upp Marielle och Sara för ett spinningpass. Sugen på att prova bodypump också...Lite snyggare armar vore ngt..

Varför kommer inte tentaresultatet från statistiken?? Loggar in på mailen flera ggr om dagen. Jag vill ha VG...Hoppas hoppas...

Nu är det dags för plugg.


Kommentarer
Postat av: Anirelb

Jag håller med dig, angående Blondinbella. Skönt med träning, också! :-) Fin blogg du har, kommer säkerligen titta in här fler gånger!

2008-01-08 @ 20:36:24
Postat av: Marielle

jag spärrade liu-kortet för fem minuter sen - efter att ha letat en hel del. och nu hittade jag det. i väskan. =I tror du det går att spärra upp igen?? mööh..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback