Födelsedagsfesten..

Lockade håret.

image2

Tessi ringer. "Bussen går från stan typ....NU, nu ser jag den! Spring!"  Jag sprang och det blåste. När jag kom fram såg jag ut soim en kråkbo i håret som var stenhårt av hårspray. Därför ingen mer bild från kvällen. Toffsen räddade mig. Hade en kul kväll,var lugnt för mig del. Ingen utgång, tog bussen hem klockan ett.

Vladimir kommer hem idag, vad skönt det ska bli! Så himla tråkigt att bo själv. Blir nog träning idag. Skulle behöva åka till Willys också. Kanske bättre imorgon då flygbladen kommer ut, prisjägare som jag är.

Nu ska jag plugga.

Ikväll får ni inte missa Singing Bee...=)


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)

Postat av: Marielle

vad synd att du tog bodypumpen! :( är i ett stort behov av sällskap nu. jag hade egentligen hunnit tror jag, om jag skyndat mig, men jag var så vrålhungrig..säg till nästa gång du ska dit så hänger jag på! :) puss

2008-01-20 @ 15:55:18
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se
Postat av: karin

tack så mycket! och vilken fin frisyr!

2008-01-27 @ 16:50:57
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback