Blir inte alltid..


som man har planerat. Min mamma är sjuk och kan inte komma till mig.

Lite update...Torsdagskvällen var mysig på restaurang:) Hela dagen var bra faktikst.Jag tycker om att fylla år.

Det blåser storm. Vaknade av att grillen knackade på balkongfönstret. Eller den knackade inte, det SLOG HÅRT mot fönstret. Plockade in alla möbler på balkongen och grillen också såklart. Kul att få en grill infarandes genom fönstret liksom. Då kan man snacka oväntat besök, och inte har jag nå Gevalia heller................

Har tvättat handdukar..Varit på Konsum en sväng..

Skulle ner på stan. Men det gick verkligen inte att cykla. Cykeln stryrdes åt alla möjliga håll. Värre än vad den brukar göra i vanliga fall. En spricka i ramen försämrar svängningsmöjligheterna väsentligt kan jag säga....Det är därför som jag går ner för alla backar. Också därför som det inte går att cykla i blåsigt väder...Och inte orkan heller för den delen.

Ikväll ska jag på fest hos Victoria som har födelsedag idag. Kul kul:)





Nu måste jag gå ut med alla kartonger. Vi samlar på oss en hel del, pizzakartonger och JOKK-paket=)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Marielle

så bra! lutar åt att jag också far dit, som sagt man måste fira att tentan är gjord hehe..men det blåser ju så. väldigt svårt att cykla, egentligen vill jag ta buss men då måste jag ju ta taxi..men men, får väl se ut som jag gör i hår och allt helt enkelt när jagkommer dit :) så vi ses sen då kanske! puss

Postat av: Mamma

Så tråkigt att jag inte kunde komma. Men det kommer fler tillfällen....
Hoppas du får trevligt ikväll. Cykla lugnt!
Kram

2008-01-19 @ 16:54:40
Postat av: Karin

japp de är så goda att dricka ur:) mina favvomuggar!

2008-01-19 @ 17:19:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback