Bilder..

Bilder från juldagen=)


image9

Jag och kalaspinglan Emelie:)

image7

Nöjda och glada tjejer i soffan.


image8

Min fina vän Johanna:)



Idag har jag inte fått mycket gjort. Dumt att gå raka vägen hit då... Kan tyckas... Inte kom jag iväg på nån träning heller. Söndagar är trots allt vilodagar... Däremot tog jag en promme till Konsum i det fina vädret. Solen skiner och det är snö,mysigt.

Ikväll ska jag se på singing bee. Ska vinna ikväll igen. Är det nåt som jag kan skryta med så är det faktikst att jag är väldigt bra på sångtexter!

Blir nog lasagne till middag. Det känns hårt att säga det.....Men mixen är godare än min hemmagjorda :(.




Kommentarer
Postat av: Marielle

näe, gud va söndagar är oeffektiva dagar :) imorrn får det bli högsta växeln känner jag! ska du fylla i ansökan och sådant i skolan kanske jag hänger på, kan va dags..om du ska träna kanske jag också följer med, beror på hur jag känner mig och om jag beslutar mig för att åka till willys istället..hmm..kram!

Postat av: Mamma

Men mixen slår väl inte mammas?

2008-01-27 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback