Beslutsångest..

till 100. Vore iofs mer konstigt om jag inte haft det. Jag menar,det är ju nästan så att jag går och byter mina äpplen när jag handlar (ska jag ha röda eller gröna,röda eller gröna....RÖDA ELLER GRÖNA?).

Ännu ett inlägg tillägnat vårat kära val av utlandsår. Jag har varit helt inställd på Barcelona under en längre tid. Kollat inriktningar, kurser, mailat folk som befinner sig där nu, frågat och haft mig. Ja,helt enkelt varit helt säker på vad jag ska söka i första hand. Men för en timma sen fick allt en helomvändning. Nu vill jag inte dit längre. Ser fler fördelar med andra ställen....Ska vara klart i veckan. Har redan börjat söka ny info=).....Hinner nog ändra mig tio gånger till. Om jag känner mig själv rätt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback