Back to basic..

Tillbaka i Linkis. Mitt lov har varit helt underbart...Känner mig faktikst utvilad och redo för en ny termin (får se hur det låter om ngra veckor).

Vladimir hade städat så fint här i lägenheten tills jag kom hem i förmiddags. Luktar alldeles gott.

Slängde bara in väskan när jag kom hit, sedan blev det willys för att fylla kylen.

Ikväll blir det mys här hemma. Tänkte se Victoria´s secret showen. Men undrar om det inte är repris???...Men OM det är så ska jag nog kolla endå. Mest för att Karolina Kurkova och Heidi Klum är så snygga=)

Imorgon börjar en ny kurs, finansiell planering. Hoppas den blir bra!

Till Konsum nu. Vi glömmer alltid ngt när vi är på Willys...Halåå skriva lapp...Vi vet...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback