Varma koppen..

Sitter och dricker varma koppen ministrone. Var tre paket (med tre i varje) för 20 kr på hemköp i förra veckan. Hittills har jag smakat senap/skinka och ministrone. Kyckling ligger fortfarande och väntar..På paketet står det att det passar perfekt som lunch eller middag..Men nä. Man blir ju inte mätt precis. Men mellanmål är det perfekt som,tycker de är supergoda:)




Idag har jag och Emilie sålt Liu-tröjan. Inte mkt folk idag. EN t-shirt såldes..Inte så bra pådrag med andra ord.

Sen har jag postat ett REKOMMENDERAT (inte preskiberat, analyserat eller ngt annat.....) brev också. Tänk vad svårt det ska vara att använda rätt ord vid rätt tillfälle. Som tur var ringde jag Vladimir som tydligt förklarade att det heter REKOMMENDERAT. Så jag sa rätt.

Tog en sväng i på Konsum också. Letade efter Arlakökets skagenpanna,ngt cremefraiche-liknande tror jag..Men utbudet var dessvärre inte så bra.. Fick nöja mig med cremefraiche-chili. Den är god,men frågan är om den passar till räkor? Det återstår att se....

Detta är ju trotsallt en matblogg.(eller har jag bytt tema under design?hmm). Känner att jag fick till det i detta inlägg! enjoy

Ska återgå till kompendiet NU!

Kommentarer
Postat av: Marielle

ok va synd.. (men hon kanske är sugen imorrn? =P ) men vi pratar om det imorrn ja! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback