Sia apelsin/choklad!

Johanna...Det här får du bara inte missa..Lite längre ner....

Dags för update tror jag.

I fredags hängde jag på stan hela eftermiddagen. Kollade runt i affärer och så fikade vi lite. När det blev dags så cyklade jag hemmåt och slöade ett tag. Gjorde mig sen iordning för fesssst. Tårta och bål hos födelsedagsbarnet..Var trevligt men jag,emilie,marielle,emma och sara drog iväg ganska omgående. Detta för att slippa köa i en timma till Flamman.. Tog en stämpel och gick upp i Emilies korridor igen...Och efter nån timma ner igen. Var kul och bra på dansgolvet:) Tecno-dj:en hade ryckt upp sig en aning..

Igår sov jag tills jag vaknade. Det var något som inte hänt på länge. TOLV. Var så himla skönt! En halvtimma senare satt jag och Vladimir på bussen till Tornby,willysbesök stod på schemat. Började dock med att äta på ikea restaurangen, asiatisk pasta med kyckling. Vi har nämligen lärt oss att man aldrig ska handla hungrig,blir lite too much då (7 påsar typ). Blev lite tid över när vi väntade på bussen,såg ett SIAglass-ställe. Och gissa vad.....Johanna...NU kommer det...Det fanns apelsin/choklad. Jag var såklart tvungen att fotografera för att föreviga detta speciella ögonblick (Vladimir skämdes ganska mkt).

image23
MMMM se och njut.


Om någon vet nån butik här som fortfarande säljer den här smaken så måste ni meddela.


Igårkväll blev det kebabtallrik och mys i soffan till fearfactor och Titanic. Skönt.

Söndag idag. Ska fixa lite här hemma,och måste verkligen tvätta. Om jag hinner och orkar så vore det ju skönt med lite träning också.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Marielle

spinning ikväll?? =P

Postat av: Marielle

17.30 är det. har träningsvärk i armarna sen yogan igår så nån stryketräning är det inte tal på idag :) haha, åk till tornby du, och har du ändå lust att träna sen så skulle det va väldigt trevligt att ha lite sällskap på cykeln! :)

2008-02-10 @ 14:44:57
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se
Postat av: Marielle

hehe man får vara lat ibland..det gick inge vidare, orkade ingenting nästan och det var sjukt varmt. kanske tar bodypumpen imorrn, får se. ses imorrn! kram

2008-02-10 @ 21:54:53
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback