Pump it up..

Har suttit i skolan och pluggat. Typ aldrig gjort det förut? Inte en dag då jag inte har gtn schemalagt iaf. Brukar fungera bra att sitta hemma. Men omväxling förnöjer..Fungerade bra det med..Jag är minsann inte trångsynt nej nej...Nu har jag vidgat mina vyer ytterligare=).

Kom nyss hem från bodypump.Gjorde kycklingfilé och couscous till middag. Men ngt fattas......Nämligen sås. Vladimir tycker att jag är lite konstig som måste ha sås till allt. Uppvuxen med mamsens såser. Kan inte minnas att vi nånsin har ätit en köttbit och potatis UTAN sås?!

Ska sälja min marknadsföringsbok. Lite läskigt. Tjejens kille ska komma och hämta den. Det tyckte jag var lite skumt. Tänk om "sofia" liksom hela tiden har varit en man!!Jag sa att vi kunde ses vid konsum. Innan åtta. Då det fortfarande finns folk ute. Tänk om han skulle röva bort mig. Därför är det bra att jag offentliggör vart jag ska klockan sex här i bloggen. Nu vet ni.OM jag försvinner=).

Ikväll blir det kanske biljard. Men jag vill ju se Lets dance också..



Det var tider när Måns var med=)

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha du är så rolig..var killen en bortrövar-kille??? nåt som var läskigt var att jag drömde om dig inatt (kanske inte just det var läskit då men) och när du skrev att du skulle sälja din marknadsföringsbok så kom jag ihåg att det var precis det jag gjorde inatt. shit! haha :)

Postat av: Marielle

haha ja där har vi det! du får hänga med mig hem nångång haha :)

2008-02-02 @ 15:46:59
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback