Oh just ja..

Idag är det fettisdagen. Gillar inte semlor...Men ska möta Emilie i baljan för lite semmelfika och lunch. Jag tar nog gärna en delicatoboll också...:)


VS.

Jag röstar på delicatobollen! Gillar ju blåbärspaj också..Och allt annat som mamma bakar...I våran familj äter man nämligen alltid ngt kaffebröd när man fikar..Räcker inte med kaffe/saft..Nej nej...Måste vara en redig bulle också.Eller varför inte en kladdkaka?..

Varför sitter jag här? Måste säga det högt till mig själv: DU HAR TENTA PÅ FREDAG SARA.PLUGGA NU!!!!  Igår satt jag vid köksbordet framför böckerna med Vladimir pluggandes mittemot.

Jag: Duu.....Jag kanske inte borde plugga mer....
Vladimir: Vadådå? Klockan är bara två..typ..
Jag: Mmm jag vet...Men jag lär mig ingenting, jag bara läser och läser....
Vladimir: Mmmm...
Jag: Duu...Jag ska nog gå och blogga istället.....
Vladimir: VA??Nej det ska du inte,sitt här nu, ta lite start och yogurt.!
Jag: Okej. Men det finns en såndär blogg-top-lista med de mest aktiva bloggarna......
Vladimir: Tyst....ha ha...

Jag satt kvar...Tänk vad lite start kan göra va...

NU ska jag gå...Lär ju hamna på mest-aktiva listan snart???

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev en semla från Bivur på jobbet idag, den var riktigt god.

2008-02-05 @ 17:15:19
Postat av: Johanna

Du är så rolig! ojoj va jag saknar min sassa

2008-02-08 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback