Min hårhistoria..

Slingade och klippte.´Nöjd med färgen, är inte like platina som jag brukar ha, utan mer slingat. Skulle bara toppa, men frisören tyckte att mina "toppar" behövdes tas av med 4 cm. (5cm är du allvarlig!!!?Det är typ 5 månaders sparande). Men jag okejade så snällt. Är ju faktiskt bättre att det ser lite fräscht ut än att det är stripigt....NU ska jag börja min sparar-period. Kollar på kort från studenten, då vare långa tider kan jag säga. Men då var jag å andra sidan inte heller nöjd..Konstigt tycker jag såhär i efterhand.

Jag älskar hår. Tittar alltid på hår. Mest på tjejer då. Killar brukar ju oftast inte ha så mycket olika färger och klippningar. Om det är ngt jag tycker att det är värt att lägga pengar på så är det just håret. Har ändrat min frisyr och färg radikalt typ tre gånger sen jag flyttade hit. Vad hände med mig som vägrade klippa en centimeter förut?! Men har ju dragit lärdom av det hela,vet exempelvis att jag inte ska klippa en page till hakan med pannlugg på impuls föränn jag är 30. .......Det bruna var jag däremot nöjd med och kan nog göra comeback till nästa vinter. Hårförlängning är fint men inte min grej,det trasslade sig bara på mig. Därför börjar projekt spara-ut-håret idag.


image27

okej,nog om mitt hår nu.


Titta vilken söt mamma jag har....Eller familj. Men jag antar att det var mamsen som var initiativtagerska.

image28



Håller på med spanska-frågor inför morgondagen. Ska fortsätta med det...

Vladimir jobbar som sagt,men jag tror att jag har fått honom att köpa med sig kina-mat hem.....(?)

Kommentarer
Postat av: cajsa

då är vi två som odlar fram långt hår nu, minst. klippte och slingade mig också igår. ville nästan döda min syster för att hon ville klippa 3-4 cm. hon klippte 1 cm, hon ville nog inte dö. fast slingorna syns inte så mkt. ajaaaaj, här skiner solen och maria sms:ade för nån timme sedan och sa att hon åker genom trelleborg idag, vilket jag tolkade som att hon tänker dränka båten i hamnen, för genom trelleborg åker man inte utan att hamna i plurret :D ha det underbart!!!

2008-02-15 @ 13:05:39
Postat av: Marielle

haha ja jag har allt också lite träningsvärk, men har nyss gått upp så jag har en känsla av att den blir värre under dagen =P oh, finns det? kanske skulle utforska saken! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback