Måndag..

Spanskan drog igång på en gång..Borde ha läst om Franco men istället har jag varit nere på stan.

Har fått ett litet problem med vårat bostadsbidrag,var på försäkringskassan för att försöka ordna det. Sedan fixade jag med present till Vladimir till på torsdag:). Gick även in på e-hair och beställde en tid för klipp och slingor nu på torsdag. Nu ska jag bli ljus igen:) Har gillat det mörka med, men nu när jag börjar få en utväxt så känns det mer rätt att göra ljust än mer mörkt nu till våren..

Franco var det.

Hejdå..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas det löste sig med bostadsbidraget.
Idag har vi haft ett underbart vårväder här i Köping, fåglarna har kvittrat och solen har skinit.
Snart har halva februari gått, vart tog egentligen januari vägen?? Vecka 9 åker vi till fjällen, kom gärna upp ni också! Du och jag i backen, Sassa, det är grejor det!
Nej nu tycker jag du ska återgå till Franco.
//Puss från mamma.

2008-02-11 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback