Långpromme..

Jag och Vladimir har varit ute och gått...Ute och gått...Låter lite pensionär...Eller åtminstone medelålders. Hur som helst så var vi UTE OCH GICK. Blev ingen kortis, gick lamboleden (Vet du vad det är marielle??=) runt. Ingen av oss hade gått där förut..Så man kan nog säga att vi fick en liten upptäcksfärd. Såg bland annat Sibylla. Som jag faktikst aldrig har sett här i stan. Där ser man..! Vart så sugen på en korv med mos....Men hejdade mig.





Dagen har annars betsått av plugg. Och så kommer det fortsätta i veckan,tenta på fredag..

Om en halvtimma börjar Singing Bee...Och mitt i det så börjar En annan del av Köping..Får se hur nöjd jag är med kvällens insats av mig själv sjungandes från soffan=).


Har hittat något fint.. Den här klänningen från asos. SNYGG!!


Lipsy Frill Sleeve Rara Silk Mix Tea Dress



Kommentarer
Postat av: Maria

jag valde designen fashion. går man in i stilmallen så kan man byta ut deras mot en egen :)

Postat av: Marielle

lamboleden..asså jag vet typ vad det är, men jag vet inte vart den går, och jag skulle nog inte kunna förklara vad det egentligen är. mer än en väg?? :)

2008-02-04 @ 10:05:10
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se
Postat av: Marielle

taaack!!! :D ska du på bodypumpen ikväll möjligtvis? eller är du sleten sen igår?

2008-02-05 @ 07:42:10
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback