Ikväll..

..blir det Gossip Girl. Emilie kommer hit och sällskapar mig=) En het diskussion i skolan om vem som är snyggast av Blair och Serena. Själv tycker jag helt klart Serena. Men när jag tänker efter är det nog mest för att hon framställs som den "snälla"..Men egentligen är det ju hon som har varit riktigt störd. Hmmm. Svår fråga va=) På man-sidan var vi överens om vinnaren - Nate såklart.

Gynning ikväll också. Men har inte hållit måttet riktigt. Första avsnittet var bra,men sen vet jag inte vad som hände. Carolina Gynning besöker klagomuren och spelar in en skiva liksom..Men ikväll handlar det om Moskva,klart jag ska titta.. Jag vill verkligen åka till Moskva nån gång. Vill se det Vladimir berättar om.. Och kolla på massa fina slott med färgglada torn...Och shoppa lite med:). Såå..Missa inte det.







You don´t know who I am, but I know that you love me! /Gossipgirl.... (Fick jag till det rätt tro???=)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback