Hatar måsten..

Ingenting blir roligt när man måste. Verkligen inte. Jag kan läsa hur mycket spanska som helst, och lära mig jättemycket,bara jag inte måsteeeee...Måste just till imorgon tillochmed. Och nu är jag så trött så jag vet inte vad...

Långdag i skolan.. Spanska är roligt. Men inte när man MÅSTE göra massa småsaker hela tiden. En stor tenta är mycket bättre. Hetsa runt med frågor till varje lektion är ju bara jobbigt.

Ett annat måste är träningtider...Har inga som helst problem med tider i övrigt, är alltid lite för tidig....Men just träningstider..Att typ klockan 17 varje måndag är det träning..BLÄ...Vad drygt.. Tänk om jag inte känner för den kl 17 en måndag då..Näää...Ingen sportyspice här inte.. Campushallen är bättre när jag kan välja när och på vad jag ska gå..(Hmm..jag har inte varit där på en och en halv vecka........ja ja.....Kommer...)

Slutade vid sex idag,efter liu-mötet.. Gick raka vägen till konsum, extrapris på familjen Dafgårds enportions.. Dillkött blev det till kvällsmat..Helt ok..

Ska svara på de sista frågorna nu. Sen ska jag dunsa ner i soffan och titta på tv..

Längtar till mitt frisörbesök imorgon...Just nu är jag grå.. Hoppas dte blir bra..

Ok..Nu måste jag gå..det här blir bara sluddrigt...

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback