Hårinpackning..

Fick ett tungt besked alldeles nyss - nämligen att min hårinpackning får betyg 1 stjärna i veckorevyns test! Där har vi förklaringen till att mitt hår blir platt bara jag öppnar den burken.

På jakt efter en ny. Tips uppskattas. Funderar på dessa, någon kanske tillochmed har provat ngn?

Har schampot i samma serie (Kerastase),men tycker inte att det är så bra. Däremot fick den här inpackningen 6 (till skillnad från 1....) stjärnor i testet....



                      

Redken skulle jag också vilja testa.


Fructis har också nån ny inpackning. Den är ju lite billigare än dem ovan. Kan vara värt att prova först kanske.


Har tränat bodypump. Ökade vikterna på benen (Sorry Marielle,jag kmr inte kunna stå upp imorn=). Skönt att träna. Men börjar bli lite trött på musiken. Byter tydligen varje kvartal.. Väntar med spänning:).

Nu ska jag plugga spanska. Göra frågor tills gruppträffen imorn..

Puss
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback