Freedom..

Nu är tentan skriven och klar...Den var klurig..Hoppas på det bästa... Något som är säkert är iaf att jag inte har ngt plugg i helgen. Det känns så himla skönt!

Klockan ett ska jag möta mina tjejer nere på stan för att köpa present till Camilla. Ska nog åka ner lite tidigare för att kolla på ngt snygg att ha på sig till kvällen:). Var längesen jag hittade ngt nytt..Så jag ska väl inte ha alltför stora förhoppningar.=)

Fest ikväll hos camilla.Och sen blire nog utgång. Ska bli väldigt kul!!




Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Måste kännas skönt att tentan är gjord.
Hoppas du hittar något fint på stan och att du får en trevlig ikväll, det är du värd efter allt pluggande!
Kramar//Mamma

2008-02-08 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback