Español..

Efter en helt ledig helg börjar idag en ny kurs. Spanska denna gång. Känns som ett tag sen och ska bli väldigt kul!

Igår orkade jag ingenting -förutom att impulsåka bussen till tornby. Mitt mål var ett par assnygga vårskor. Synd att dom inte var sköna. Tröstade mig med nagellacksremover,trosor och en blommig blus,fin:)

Åkte hem och lagade kokt fisk med äggsås. Gissa om det var gotttt.

Sjönk ner i soffan med ett kakpaket till singingbee. Och "I en annan del av Köping" såklart.


Nu ska jag dra mig mot skolan...

I eftermiddag skulle jag behöva åka ner på stan..Är alla hjärtans dag på torsdag..Min kära man har råkat bokat upp sig på ett jobbpass just den kvällen BUUUUUUUUU. Men lär ju gå nån bio efter nio?? Takeaway är ju inte fel det heller.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback