Back on track..

Update, på tiden det.

I helgen har jag hunnit med en försenad "allahjärtans"-middag på thai/kina. Var supergott. Gick dit och hem. "Dit" var en bit bort kan jag säga. Hade planerat att gå till "Sol och ris" som ligger en kvarts promenad från oss. Där fanns det inga lediga bord. Så vi fortsatte promenaden i nollgradigt väder. Inte härligt. Tur att det blev härligare när vi fick in maten då:)


Har även haft pizzeria här hemma. I ren protest mot pizzeriornas drastiska prishöjning (helt sjukt). Nu ska vi minsann fixa våra egna. Hade inte riktigt tekniken för att flascha ut degen sådär snitsigt så vi fick kavla. Med en X-ciderflaska. Man tager vad man haver... Resulterade i en Vesuvio och en Mexicana. Bättre än på Hassans,lätt!

Innan ugnen fångades pizzorna såklart på bild. Efteråt försvann dom ganska snabbt.




image29     image30

Nu slår jag alltså ett slag för en bojkott av pizzeriorna som numera tar 70 kr för en pizza!!!


Vecka nio åker jag och Vladimir troligen upp till Sälen och stugan. Mamma och pappa kommer också vara där.Var flera år sedan jag var med där sist..Men vet precis hur mitt rum luktar och hur hård våningssängen är. Skidor har jag inte stått på sedan jag var typ 15 år. Får sätta fast mig i en sele framför pappa och börja om från början. Kan ju åka runt i lift-tränaren också he he. Skulle hur som helst vara mysigt,så jag hoppas att vi kommer iväg. :)




Kommentarer
Postat av: Marielle

70 spänn för en pizza - what???!

Postat av: Sara B

oh, vad härligt att åka skidor! jag tänkte också på det här med pizzapriserna när vi beställde pizza sist. galet.

2008-02-18 @ 21:42:46
Postat av: MissEmelie ;)

Nice med fjällresa ;) Skidor är toppen!

2008-02-22 @ 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback