Zzz...

Nasta vecka har vi tva prov som ligger och vantar. Som om inte det vore nog sa har vi typ 80 sidor att lasa till pa tisdag, varav tva case. Kanns ju helst onodgt att behova koncentrarea sig pa det nar jag vill plugga till proven istallet. Jag funderar pa ett skolk men vill samtidigt inte missa ngt. Har ju faktiskt morgondagen pa mig att lasa ocksa.

Jag ar konstant trott. Det borjade med att jag inte kom upp pa morgonen, nu kanns det som att jag ska somna hela tiden. Typ nar jag ater ocksa,ogonen bara stangs.

Behover lov,langtar jattemycket. Ar den 7e december idag, den 19e aker jag hem sa det ar ju inte langt kvar,men det som gor att det kanns langt ar att det ska hinnas med sa mkt i skolan innan dess. pussst.

Vill ju sla tjejen pa pizzastallet ocksa. Men det har jag VERKLIGEN inte tid med. Men kanske tar mig tid imorgon,har ju enda ratt hog prioritet!!!

Igar pratade jag och Emma om alder. Kom fram till att vi ar valdigt unga..Och fick veta att en som jag trodde var typ 86a ar 30-taggare. Ojoj.

Nu har jag lagt ner for idag. Ogonen bara stangs... Ska fika pa starbucks med Emma in da hood istallet!! Mysigt det. Ska nog aven forbi pizzerian.........


Puss

Kommentarer
Postat av: Marielle

hej! ja det var ett tag sen jag läste din blogg också, illa av mig! kallt ja, man överlever inte vintern utan element! köpte ett för ett par veckor sen, men tyvärr har resten av längenheten ingen värme alls på nåt endaste vis. men hur är det med dig? går allt bra i skolan? och vill du SLÅ en tjej på pizzerian? vad var det om?? :) hoppas allt är fint med dig! kram

2008-12-07 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback