Yehyeh and it goes..

la la la...

Jag ar ganska rastlos. Pa dagen laste jag en del..MenMen nu pa eftermiddagen/kvallen vet jag inte vad jag har gjort. Gjorde iallafall ett forsok till att kolla pa The hills pa datorn,men vet ju inte vilket avsnitt jag sag sist sa kunde aldrig bestamma mig for vilket jag skulle se.

Istallet har jag lyssnat pa Ace of base pa datorn och dammsugit rummet. Nyst hela dagen sa tror det var pa tiden..Hoppas bara det var dammet for ar inge sugen pa en forkyldning. Och jag at inte makaroner till kvallsmat..Slog till med omelett och omvaxling fornojde =)

Var ute och forsakrade mig om att man kan aka fran min metrostation till den vi ska ses vid imorgonbitti..Och jaada det kunde man minsann..

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback