Wooho..

Som sagt borjade min dag segt, jag ville inte ga upp ur sangen.

Men den fortsarre lite battre, fick tillbaka arbetet i Internationall ekonomi dar jag jamforde Sveirge och Norges ekonomiska utveckling, och jag var en av fyra i klassen som fick betyget 9/10. Ar jatteglad for det!! Han skrev att jag har "djup forstaelse for grundbulterna i valrdsekonomin" sa tror ni inte jag var nojd och pa glatt humor efter det!! Hade jobbat ganska mkt med det arbetet.

Forsatte med lektion.. Om ekonomiska unioner..Pratade lite om EMU och NAFTA.. Men jag skamdes lite, hade ju inte last klart allt..Plotsligt hoppade det upp ett kompendium som jag aldrig hade sett haha,men tror jag kom undan ganska bra.

Nu maste jag handla vatten!! 5litersdunkarna vantar pa mig..Och brod ocksa.. Och sa ar jag sugen pa kex..Kanns som jag har slutat bry mig helt om alla dessa kakpaket,kmr enda smalla till en vacker dag,ja bara vantar....Men tror julen ar en bra tid for mig, gillar inte julmat. Sa maste ju ata upp mig rejalt innan jul sa jag overlever den perioden med. Ska hitta en haraffar ocksa och kopa spray..Sag en san affar en gang med massa produkter men minns inte var?

Tycker att min slingeffekt blev lite dalig..Forsta dagen var jag ljusare an nansin och jattenojd med alla 101 folieslingpaket hon gjorde. Men sen har det bara forsvunnit..Eller grejen ar attd et inte finns ngra slingor i luggen och hogst upp..Bara i langderna..Lite konstigt..Sa ska bestalla en tid i Koping nu och ljusa upp mig..Fragam ar bara om de gar eftersom ja gjorde dte typ nyss har..Men som sagt ar jag ju brunharig hogst upp.

Sen ska jag repetera lite formler infor morgondagens prov i mercados financieros.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback