WHY..

Varfor kan jag inte vakna pa morgonen? Hade klockan pa halv tio men den gick bara inte. Maste bero pa att det ar jattemorkt i rummet, precis som pa Corcega, inget solljus som kan vacka en. Spelar ju ingen roll om jag gar ut pa discoteca eller tar de lugnt, kmr ju enda inte upp!!

Nu ater jag frukost och ska satta igang med att lasa strategin nu..Det ar MYCKET att lasa..Jag skulle hellre ha en lordag sa stan, strosa runt lite i affarer och fika i solen..Men nej...

Maste tvatta idag ocksa..Har en hel hog med klader under sangen namligen..

Igar hittade vi en pizzeria ganska snabbt for ovanighetens skull. Pizzan var jattegod men lite for ynklig maste jag saga!! Sa jag var ju hungrig efter maten ocksa.. Vi tankte ga och doppa churros i choklad men det var inte oppet sa vi gick hem istallet..

Var hemma runt elva som somnade da,skont.

Langtar mycket efter lovet, men nu ar det bara tva veckor kvar :)

Ha en bra lordag!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kanske inte heller har nån energi... Ja har pluggat sen tio.. har en jävla fart idag, har bestämt mej för att göra min egen sammanfattning av strategin.. Så har skrivit typ 12 sidor... Lycka till med plugget.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback