Varning..

Det finns en man i huset. Han heter Ricardo..Undrar om det ar hennes man eller vad det kan vara? Han vaknade iallafall har. Hoppas det inte ar en nyfunnen date sa att hon ska bli kar och slanga ut mig har ocksa! Haha det vore ju lite typsikt.

Jag laser..Economía internacional.. Vet inte vad jag ska gora egentligen..For precis som jag skrev igar sa kmr INGET av det jag laser komma pa tentan..Men OM sa kan det ju vara bra att lasa iallafall..

Annars ater jag digistivekex med philadelfia,det ar jattegott..Och sa har jag cola ocksa..Sa det gar ingen nod pa mig som vanligt..

Men jag tror att jag kommer bli en makaron snart..Sedan jag flyttade hit den 3e december har jag BARA atit makaroner till allt. Sa 11dagar i rad makaroner tva mal om dagen. Men tycker potatis tar sa lang tid att koka(fast kanske vart eftersom de e sa gott) och sa har jag glomt kopa couscous,det ska bli mitt nasta projekt. Eller sa kanske jag borde variera pastan..Kanske lite spagetti eller tagliatelle kan liva upp tallriken vem vet...

Imorgon har vi igen vanlig skoldag..Vi ska pa besok till FC Barcelona.. Det blir kanske lite roligt..

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG VILL OCKSÅ GÅ TILL FC BARCELONA!!!!! Tråkigt att jag inte får följa med... Men jag ska bowla om en timme.. Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback