Vad fin..

Jag har sett den finaste datorn nagonsin, en rosa och liten!! Var inne pa Sony..Kopte USB, nojd over att det bara kostade 8 euro,hade raknat med typ 50 eller ngt vet inte vad jag fatt det ifran. Men hade ju hellre gatt hem med den dar datorn i en pase kan jag saga:) Min graa HP fungerar ju bra..Men tycker att den ar lite for stor..Och dessutom ar den sa dammig nu sa jag vet inte vad. Hur gor man rent en dator forresten? Kan man torka med vatten eller gar ngt sonder da?

Idag postade jag brevet till CSN..Skont att bocka av det..Hooooppas bara att jag far pengar till januari nu.. Det kan behovas.

Satt i skolan till halv fem eller ngt. Vi fixade med Walmart och en presentation.

Kanner mig lite arg pa mig sjalv for att jag inte hunnit med ngnting under de har dagarna -bara letat piso ju. Men jag inser aldrig att man kan plugga effektivt pa kvallen med. Ar ju sa skon att ha det gjort da.. Men nu maste jag iallafall lasa pa min presentation sa jag vet vad jag ska saga imorgon eller pa torsdag nar vi ska ha vara presentationer.

Modulen pa Collbato ska denna gang handla om kommunikation och att presentera saker infor folk. Tror att det bli roligare den har gangen an forra, kanns med kul att lara sig lite presentationstekniker an att lara sig hur en grupp fungerar. Vi skulle iallafall forbereda en presentation inom varat proffessionella omrada..Men ar man pa utbyte sa har man oftast inget proff-omrade annu..Sa da far man skriva om ngt som intresserar en sjalv och forhoppningsvis de andra i klassen. Jag har iallafall skrivit om foretagsfusioner, och har anvant mig att svenska Astras fusion med Zeneca.

Sa nu ska jag ova presentation och spanskt uttal hehe. Vaskorna star och glor pa mig..Har packat i ett lass,men maste tomma vaskan och sedan komma tillbaka o packa i lass tva. Plus att jag har tva sma vaskor och en IKEA-kasse. Och lite mat saklart,ville ju inte slanga bort allt=)

Har lite funderingar..Maste jag stada rummet eller? Men kanns inte sa latt nu med vaskor och pasar overallt..En liten sopning far bli det sista jag gor..Hoppas inte juancarlos ar hemma nar jag gar..Kan jag bara lamna nycklarna pa bordet. Korren ska ocksa flytta imorn,har inte sett henne pa ett tag men hon har bott hos killen for att det har varit sa jobbig stamning har. Hon har daremot betalat hyra for december... Fortfarande lite nervos for att han ska fraga om det...!

21.30 skulle hon ringa mig..Hoppas pa lite tidigare,men vi ar ju i Spanien sa det blir val snarare senare. Kanns som att det kmr ta ett tag och att jag kmr komma i sang sent..Men ska forsoka va effektiv..For imorn gar bussen klockan 8 utanfor EADA.

Vi hors igen pa torsdag kvall da vi kmr tillbaka.

Ha de bra tills dess!!

Puss

Kommentarer
Postat av: EMma

Sara va skoooont att du far flytta... Jçhoppas det blir bra bara.. Har fortfarande inte internet... puss pa dej..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback