Ujuj..

Idag hittade jag och emma ngt som skulle kunna vara det perfekta lagenheten. 3 rum, fem minute fran skolan. Men problemet...40000 svenska kronor i deposition. Det gar ju bara inte...Undra vem som vill betala det. Men den var sa braaaa....Fina stora rum ocksa. Sa nu kanns det trakigt att inte kunna ta den.

Har hets-letat lagenhet hela eftermiddagen. Ska pa en visning om en timme!! Och sen har jag en halv tio ikvall, men vet inte om jag vill bo med en kille bara HMM. Kan ju kolla iallafall. Vad jag vet ar iallafall at jag vill bort fran den har lagenheten sa fort som mojligt....

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

ja jag veeeet.. had evarit jätteperfekt.. Me like.. muy retro.. faaaaaan!

Postat av: farmor

2008-12-07 @ 17:29:35
Postat av: farmor

hej!



Får tacka för dina vänliga ord till min födelsedag.

Roligt att du minns så mycket.Jag kommer ihåg då du var hos mej och det var välling och gröt som gällde.Mammma hade skrivit schema med tider för mat och sömn.Vi skötte oss kanon.Nu har vi ätit lutfisk i Getuna utan dig mamma och Erik.Ser fram mot att träffa er alla hos Anders annandagen.Då blir det knytis.tack för hälsningen Sara och kramar i mängd från alla här hos Kristina och Tomas.



2008-12-07 @ 18:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback