Trott manniska..

det maste bo har utanfor. Nu har Broderjacob-vackarklcokan spelat sangen fyra ganger idag. Forst imorse nar jag var uppe. Da vaknade han/hon fran nattssomnen. Sedan nar jag kom hem fran skolan. Da hade han/hon sovit siesta. Sedan ngn timma senare. En till siesta? Och nu ringde den igen..Kanske ar trott efter middagen.Jag ar iallafall jattenyfiken pa den dar vackarklockan och vem det ar som ar sa trott.. Funderar pa att anlita Sherlock,hon brukar namligen losa fallen hehe.

Jag har skrivit en till sak pa listan over saker jag ska ta med hemifran (jag har listor till allt,jag vet. En onskelista, en ta med mig hemifran-lista, en packningslista till fredag) -mina farskinnstofflor. Jag fryser alltid om fotterna har.. Har en lang process for mig varje kvall.. Fotterna ar iskalla nar jag lagger mig..Sedan borjar uppvarmningen..Det tar ungefar tjugo minuter..Gar till som sa att jag tar pa mig strumpor, lagger en handduk pa elementet och sedan runt fotterna och sover med overkastet over tacket. Darfor tankte jag att det vore ju smidigt att ha farisarna har. Innan jag skulle aka hit sa skrattade mamsen och sa att hohooo de har behover du val inte, och jag holl med hohohoooo nejduuu Spanien hallaa!!
Men jodu.

Det var jattegott med fiskpinnar,potatis och sas forresten, nojd ar jag.


Puss

Kommentarer
Postat av: Sherlock

JA du, jag får nog komma å undersöka saken.. Det är kallt om fötterna här.. Hemma har jag två par strumpor på mig för att inte frysa.. Funderar på att ta med mej mina duntofflor när jag åker ner igen.. Kan du skriva upp på en lista att jag vill kolla på den där lappen om bussen till Girona? Helst innan du åker hem..

Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback