Tisdag..

Alla veckor har som har gatt sa fort.. Jag har ju inte hunnit med alls, plotsligt har det bara blivit fredag. Men den har veckan kanns vaaaldigt langsam. Det ar bara tisdag idag och jag kanner att det ar dags for fredag redan. Tror det ar for jag gar och ser fram emot torsdag och fredag ganska mycket.

Nu ska jag ga till skolan..Hoppas det inte regnar ute..

Igar ringde jag pa en tvaa forresten, perfekt lage och pris..Men sa ar det omobelerad..ALLTID ngt.. Finns mobelerade, billiga lagenheter men de ligger i utkanten allihop, finns de i centrum som ar svindyra..Och sa har vi de omobelerade pussst.

Kanns som det bara ar trotta inlagg nu for tiden..Men jag ar verkligen trott,tror jag aldrig har kannt mig sa trott under en sa lang period som nu. VILL verkligen inte ga upp pa morgonen..Skulle nastan gora vad som helst for att fa ligga kvar..Och da..Da behover man jullov.

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är för att det är en lång vecka för dej! Två prov å har pluggat i helgen.. Fredag kommer snart.. Söndag börjar närma sig också, men jg vet inte om jag vill åka hem.. Känner inte för det nu... Bara krångligt.. Syns sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback