Sweet friday..

Dagen i skolan gick ganska snabbt..

Pa hemvagen kopte jag med mig Kinamat, massa friterade grejer och ris och sas:) Goott var det!!

Fundrera pa att sova en stund..Den har veckan har varit lite slitig sa jag ar trott..Men brukar inte kunna somna mitt pa dagen.. Ska gora ett forsok..Om inte annat sa ar det skont att vila..

Ikvall finns det 3 alternativ:
- Drinkparty hos victoria.
- German-mexikan-party hos tva andra killar.
- Hemma, tv och Haagen-glass.

Just nu lockar det sistnamnda mest..Jag ar sa troott och vill bara sloa.. Men vet att runt atta eller niotiden kmr jag bli sugen pa lite fiesta iallafall.. Jaja vi far val se vad jag kmr fram till under eftermiddagen ;)..

Senare ska jag iallafall till Sephora och kopa en ny ansiktskram och sa vill jag ha ett morkblatt nagellack..Och ett rott kanske. Kom pa att det kanske finns harspray dar med;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Va skönt att du kom upp! Trodde verkligen att du skulle följa med efter de där shotarna...haha.. Jag var duktig å avstod. Tror det var min nyktraste kväll hittils.. men det är skönt idag! Lotus var ganska bra, sån musik som vi vill ha.. MKT folk, jag tror jag stod i kö för min jacka i 20 min när vi skulle hem, gissa hur irriterad jag var...... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback