Sista dagen..

pa ar 2008.. Minns nar det var milleniumskifte..Kanns inte sa langesen..Men det var ju ngra ar sedan nu.

Gardagen da.. Jag hangde hos Emma heeela dagen lang.. Vi lagade spagetti med kottfarssas, drack lite rodvin och tittade pa Brody i the Hills hehe. Tog en svang ut for att kopa churros ocksa, grymt goda var dom. Men jag var sa matt sa jag inte kunde njuta till fullo.

Senare motte vi upp en killa fran Italien som jag har pratat med en gang. Han hade tva kompisar har, en tjej o en kille. Sa vi gick tillsammans till en bar dar vi drack mojitos och kastade pil. Emma tog hem matchen, men ja va inte sa dalig jag heller. Det var en jattetrevlig kvall! Var hemma runt fyra och dunsade i sangen.

Vaknade val runt tva idag av ett telefonsamtal.. Bra att jag kom upp.. Var namligen tvungen att fixa lite saker.. Forst gick jag till The phone house for att fixa nytt SIMkort. Fick behalla mitt gamla nummer sa det var jattebra.. Sa nu vet ni, jag har jvar mitt gamla. Efterat gick jag och Emma och handlade infor varan middag ikvall. Sag ut som ungefar fem personser ska ata.. Rejal dros med efterratter hahaha. Meeen det ar val bara nyar en gang om aret. Lastade hem allt till Emma och jag tog mig vidare till Sutton klubb.. Kopte biljetter till kvallens fest dar..

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska bli grymt skont.. Forstar ni hur ackligt mitt har ar..Tillochmed Emma sag att det borjade bli lite dirty haha.

Jag ska halla hart i min vaska. Men nu har jag varken kamera eller en snygg mobil sa tjuven skulle enda va grymt missnojd.

Puss ha en fin kvall alla


Kommentarer
Postat av: Emma

Hola!



Ja hur kunde man missa ditt skitiga hår.. Lyste ju fyra dagars otvättat hår... Äta ska vi göra idag.. Vi ses senare! Puss!

Postat av: Mamma

Ha en kul kväll men var rädda om er!

Kram//Mamma

2008-12-31 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback