Satsningen..

pa min bloggkarriar har gatt lite utfor idag. For en stor-bloggerska som mig har det hant ngt katastrofalt - jag har varit utan internet  ngra timmar har pa kvallningen. Slog pa datorn och satte den i alla mojliga positioner men inget fungerade.

Beatriz kom hem och jag berattade for henne sa hon kom in i mitt rum och skulle kolla pa min dator -men tror ni inte att det fungerade da eller.SAAAKLART!

Sedan sist har jag alltsa varit frustrerad over mitt internet, varit pa en tur och letat efter en viss harspray(som jag inte hittade idag heller...) och last igenom forelasningarna till strategin!

Jag vill vara pa Nobelfesten. Forstar ni hur bra jag skulle ma av det och hur bra festen skulle ma med mig som gast?Stter redan och planerar min klanning nfor nasta ars tillstallning. Maste bara fixa priset forst eller kanske kan bli fru till en liten uppfinnare och glida in som respektive. Ett annat alternativ ar ju att kla ut sig till prinsessan Victoria eller varfor inte kungen!!

Det ar bara 9 dagar kvar tills jag ska hem, vad fort det gar som vanligt. Mamma har sparat en pase lussisar till mig. Hon vet att jag inte nojer mig med en hoho. Ibland ar faktist kvantiteten viktigare an kvaliteten.. Ett exempel ar kakorna i kina-affaren... Det finns ett litet paket med en kaksort och de ar jattegoda, och sa finns det ett XLpaket med lite mindre goda kakor, och det sistnamnda aker ner i pasen lite oftare. Det racker ju langre...

Nu bor jag ju pa ett nytt stalle..Och det innebar ny musik.. Pa Corcega hade jag ju pianisten som overaskade med storslagen symfoni pa lordagsmorgonen. Har har jag en familj som lyssnar pa Abba valdigt mycket. Sedan har jag en annan sak ocksa..Det ar en vackarklockan med signalen Broder Jacob..Det piper tre ganger om dagen.. Vad mycket den manniskan maste sova.

Nu ska jag duscha och sedan go to sleep.


PUSS




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback