Sa..

nu ar det slutpluggat har hemma...

Aven fast det finns saker som jag fortfarande inte kan. Jag hatar att inte kunna allt, jag vill alltid kunna allt. Eller atminstone TRO att jag kan allt, da gar man ju dar i sin egen varld utan att oroa sig iallafall. Men nu vet jag att jag inte kan allt och det ar inte sa kul. Ska fraga innan lektionen imorn sa hoppas ngn ar dar och kan reda ut mina doubts...

Och sen finns det en siffra i pluggmaterialet som jag bara inte fattar var den kommer ifran. Det ar BPA=168.. Vada 168??? Har gjort allt man kan gora med alla siffor men inget som bli 168!! Jag blir sa trott..Tror den aktien ar vard noll,..for jag kan ju inte rakna ut vardet om jag inte har den dar 168!!!jdkdshdjkhdjhd.

Men annars sa!! Ska ut i tvrummet och ata lite yogurt och flingor och tanka pa annat.

Wish me luck.

Puss fran mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback