Pizza..

guuuud vad gott det var.

Vi var pa ngt italienskt efter skolan ngra stycken.. Det fanns pizza och pasta..Da far man ju passa pa att variera sig..Tankte att jag ater ju pasta sa gott som varje dag..At vesusivo som var den finaste i Spanien hittills mmmmm:)  Jag skrattade ihjal mig nar en klacker ur sig ett uttryck pa engelska som var lite ackligt..Men han fragade en annan kille..Killen forstod inte mkt..Men jag skrattade sa jag dog.. Jag tror att jag har blivit riktigt hardad av den har terminen.

Dessutom sa hade en i klassen sett tva nya namn pa klasslistan.. Han trodde det var tjejer..Men han visste inte riktigt med tanke pa namnen..Alltsa maste det vara folk som nte ar fran Sydamerika annars borde han ju veta om det var killar eller tjejer. Kul att det kmr tva nya nasta termin iallafall:)

Idag hade vi sista lektionen infor tentan imorn..Den varsta av dem alla var det. Usch.. Jag tyckte jag hade koll..Men sa kom allt det har.. Jag flydde till pizzan istalelt..Men nu kan jag inte fly mer..For nu ar jag hemma och MASTE ta tag i det..En miljon nya formler kanns det som..Om vardering av foretag..Jag har ens aldrig sett de dar formlerna forut bllaaaa.

Nu KOR vi.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haj! Tråkigt att ni fick nytt material att plugga på dan innan tentan... hmm.. Vadå vill du inte skriva ut det äckliga de sa?? Hmm, skulle nog inte jag heller.. Men jag har ju skrivit om cojones i min blogg... Plugga på, sista rycket sen SLUUUT, kanske kan möta up dej efter skolan imorgon så kan vi ta en fika på Starbucks för att fira din ledighet.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback