Ny dag..

Igar nar vi kom till Starbucks sa var de pa vag att stanga, bara take-away med andra ord. Och vi ville inte sta ute i kylan och ata sa vi gick vidare. Till Mcdonalds, kanske inte sa glammigt, men man vet ju vad man far. Kunde inte halla mig fran att ata en cheese ocksa. Sa blev hamburgare och en Mcflurry. Glassarna ar goda har..Man far jattmycket kolasas ocksa. Emma kollade pa underlagget dar det star kalori-info, och glassen var vard 400. Darfor den ar sa god...

Gick till pizzerian.. Men hon som jobbade dar var snall och verkade trovardig. Hon sa att jag maste prata med min bank.. Och det ska jag gora..Har mailat Swedban,hoppas pa svar i veckan..

Gick upp nio imorse och fixade god frukost bestaende av yogurt&kellogs, appeljuice och mackor med philadelfia-ost.

Idag ska jag ocksa plugga, lasa klart infor imorgon och om det finns tid kolla lite mer pa strategin.

Jag har en jattelang onskelista i ar,jag som brukar ha svart att komma pa vad jag vill ha. Men jg hade en plan det har aret, skrev upp allt som jag kom pa vore bra att ha nar det kom upp i huvudet. Sa listan har artat sig under hosten=)

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä nu hade du fel Sara.. Mcflurryn var värd 480 kcal å cheesen 300... Du berättaade inte om tjejens skäggväxt eller om killen på donken som vi trodde var en tjej... Peace out....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback