Namn..

Alla -son namn borjar minska  popularitet. For nu ska man minsann heta Brunstgnagg eller Cyklist i efternamn.

Har ar ngra efternamn som folk vill byta till...

Namn som godkandes:
Adleburg, Bågenklint, Clintsol, Cyklist, Drömstedt, Gyllenväst, Knyckare, Liljelycka, Lyxbäck, Minnesstjärna, Ridderton, Ruskelöv, Silwerflyckt, Skogshjärta, Soldikt, Stiernhoff, Vindhjärta, Wargswärd.

Namn som inte godkänts:

Anncoccozz, Brunstgnägg, Donadoni och Hela Härligheten.


Men serioooost Silwerflyckt kan vara det tontigaste jag gort. Jag skulle aldrig kunna gifta mig dar alltsa!! Spaceat namn.. Heter nastan hellre Hela harligheten haha..


Pa tal om namn.. Finns ett stalle pa internet dar man skriver upp pappas och mammas namn sa far man fram vad tjejbarn och killbarn ska heta. Jag skulle egentligen heta Emma..Men det roligaste av allt ar ar Emmzi egentligen skulle heta Åslög. Det kan vara det roligaste namnet jag hort=) Johanna skulle heta Iris..Det ar ocksa kul..Jag ska borja kalla henne det.

Jaja ...Jag gor sa mkt kul som ni ser..Men nu har jag kollat upp alla jag kanner..Vad dem EGENTLIGEN skulle heta..Det ar ju bara en massa error overallt..Inte en enda foralder som har gett sitt barn ratt namn ska jag saga er.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback