Lordag..

Pluggat pa ganska sa mkt idag,last och last..Men blir mer imorn for har inte ens last igenom allt annu.

Om en timma blir det iallafall churros con chocolate med Emmzi. Jag har faktiskt aldrig atit med choklad, bara utan i Tarragona forra aret..Da kopte vi dom i strutar..Gott gott. Men jag har ju inget emot choklad sa kan ju bara bli battre=). Hoppas bara fiket ar oppet.. Mkt ar tydligen stangt idag,varfor vet jag inte.

Velar lite om jag ska ta metron eller ga ner till plazat.. Ska nog ga,har ju tid och ar inte kallt heller..Dessutom gillar jag inte metron sa mkt, jag blir alltid sa svettig av de langa strackorna man maste ga for att hitta till sparet och alla manniskor pa taget som trangs. Men ar val bra att den finns kalla och regniga dagar..

Beatriz jobbar i en butik som saljer smycken,de saljer sina egengjorda smycken och saljer aven delar sa man far plocka ihop och fixa ett halsband sjalv. Hon hade en katalog som jag fick ocksa, dar fanns det intstruktioner for hur man gor vissa armband och halsband. Ska nog kopa ngra parlor ngn dag och gora nat fint :).

Den har lugna helgen utan discoteca gar ju hur bra som helst hittills. Har pa mig en stickad sak som hidrar mig fran att ga ut ikvall ocksa,OM jag ska fa ett infall.


Gott det ser ut.



Vi hors imorgon,

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske en anledning till varför affärerna är stängda: Demokratin i Spanien fyller idag, 6 dec, 30 år. Och kom ihåg det är även Finlands nationaldag idag.

2008-12-06 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback