Lagenhetstitt..

Nu var veckans prov klara. Skrev strategin nyss, var inte alls som jag trodde utan handlade mer om case som vi har jobbat med under kursen. Trodde mer det skulle vara inriktat pa teori och sant.. Men kandes helt okej iallafall. Varan grupp behovde inte redovisa iallafall,sa hade det gansja skont..

Fick betyg i matematisk finansiering, overaskande bra sa jag blev glad for det! Daremot blir jag lite ledsen nar vissa andra sosegoeror dumoma kokmenontotaroreror..(de va roversparaket sa alla inte ska fatta haha..) Nar man vet att man sjalv aldrig skulle saga sa!! Jaja,det ar val deras problem som dem far leva med.

Pa vagen hem hande ngt lite konstugt. Plotsligt hor jag ngn ropa Saaaaaraaa. Jag vande mig och sag gubben pa lagnehetsformedligen som visade en lagenhet for mej och emma forut. Vi pratade ett tag och han fragade om ja hade lust att kolla pa lagenheten vi stod utanfor..Det var namligen en av lagenheterna som jag och Emma skulle kolla pa, men eftersom vi bara var tva och det fanns tre rum i den, sa struntade vi i det. Tankte att det var val lika bra och kolla hur den sag ut..Sagt o gjort..Den var fin.. Men ett rum va lite litet. Syyynd att vi inte ar tre.

Gick vidare till sueprmarket och kopte lite flingor och sant.

Nu kom jag nyss hem och at lite lunch..

Ska lasa infor imorn nu.

Kanns skont att den har veckan snart ar slut. Da ar det bara en vecka kvar och tva prov to go.. Tycker vi har haft for mkt tester och prov, blir totalt 7 stycken pa den har terminen,lite for slitigt.

Puss o kram de moi

Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt med lägenheten , synd att det inte går bara... vi är ju inte tre... jag är avslappnad.. Ska nog ta en power nap.. Puss

Postat av: marielle

ja det var värst vad ni verkar plugga hårt! vi har ju allt efter jul vi, i januari, men ni verkar ha det slitigare ändå :) har det gått bra då med allt? läste du fick bra resultat på en grej här, grattis! jag mår bara bra, men längtar hem som sjutton! ska bli sååååå skönt att komma hem och träffa familjen och djuren och allt. hur länge ska du vara i sverige? kurserna är annars bra, men vissa är svåra. tror inte jag kommer klara en enda faktiskt, men ska göra ett försök. som du sa - kämpa in i kaklet så får vi gotta oss sen :) hur mår du själv? trivs du i barcelona? kram kram



2008-12-11 @ 18:47:36
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback