Kassst..

Jaha, da har man skrivit sin samsta examen NAGONSIN. Har aldrig misslyckats pa en tenta sa det har blir nog min sorgliga debut. Som jag skrev var lasningen bara bortkastad tid. Tre fragor som fick mig att kanna mig ganska dum. Men verkade som manga kande detsamma..Det var kaos, bara 45 minuter sa folk blev stressade.. Och efterat grat manga..Marks att man ar i ett annat land dar det visas lite mer kanslor an hemma...

Men jag far val forlita mig pa inlamningsarbetet som gick bra. Det har ju ocksa en del av betyget.

Men iallafall - fan vad trakkiiiigtt!!!! Jag vill ju vara nojd efterat.

Ska borja plugga Renta variable nu.. Pa torsdag har vi var sista examen for den har terminen. Forst ska jag bara ut och kopa lite frukost sa jag har till imorn.. Sen koooor jag.


Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är tråkigt när man känner så... Du får hoppas på det bästa! Å läraren var ju pucko.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback