Jullov..

Borjade dagen med tenta..40 fragor..Tur jag hade pluggat in detaljer..Men enda inte tillrackligt,for ngra hade jag ingen aning om och fick chansa lite. Och rakneuppgifterna gick bra..Sa hur som helst sa kandes det bra:) Var saaa skont efterat,kanslan ar verkligen den basta.  Nu har jag jullov till den 12e januari!!!!

Sa andra halvan av lektionen nar vi gick igenom caset sa satt jag bara och dromde och kollade pa klockan. Jag horde ingenting..Hade inte ens last hela caset sa jag kom val undan ratt bra..

Efter skolan gick jag till Dinos och kopte en baguette,den var fin som alltid. Sen promenerade jag hem i solen med ett leende pa lapparna.. Val hemma sa fixade jag lite men sprang ut pa stan ratt snabbt..Motte upp Emma pa Topshop och dar fanns det mycket fint..Hittade en bla klanning..Och en svart med spets upptill..Men kopte bara den blaa.

Emma skulle ivag och traffa lagenhetsfolk sa jag fortsatte till det nya HM..Lika imponerad den har gangen..Det ar sa sjukt fint!! Kan inte beskriva..Sen har de Personal shopper ocksa..Flashigt for att vara HM..Och sa tycker jag att de har mkt finare klader i den butiken an i de andra..Hittade vaaarsta skorna..Svarta med HOG plata-kilklack.. Men grejen var den att de var lite pa gransen till prostituerad-look.. Fast snygga om ni forstar..Men jag avstod.. Sedan gick jag i lite andra affarer och kopte mina tva forsta och sista julklappar for i ar :)

Motte upp Emma igen for en fika pa Starbucks..At blabarsmuffins..Men tycker de med choklad ar mkt godare..Och jag fattar inte riktigt grejen med Stabucks..Kanne rinte att det ar ngn speceill upplevelse, mer som vilket fik som helst fast lite dyrare.

Sedan sa vi hejda och gick till varsin metro och akte hem.

Ikvall blir det fest med klassen..Onskar att jag hade bokat flygbilhjett pa lordagen istallet haha.. Men nej nej, jag ska upp innan sex imornbitti. Har funderat och ar nog bast om jag inte gar och lagger mig,for da kmr jag aldrig vakna. Jaja..Forst ska vi iallafall bestalla hem pizza till Federico..Och sedan blir det fiesta..Och vidare till en klubb.. Jag hoppas Emma och hennes homies ska ut med!!!

Det ska bli sa himla kul. Men jag ska ta det lugnt med tanke pa mitt flygplan imorn.

Saknar er dar hemma..Men imorn kmr jag..Da ska jag mysa med mamma hela kvallen..Pappa ocj Eric ar i London och kollar fotboll.. Pa lordagen ryktas det om storfest igen i Koping..Blir braaaa..Blir bra..

Jag bloggar ng inatt igen nar jag kmr hem och sitter och vantar pa att ga till bussen hehe...

Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ringer och väcker dig kl 6 imorgon för säkerhets skull.

Puss//mamma

2008-12-18 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback